חוגים שנתיים – פרטים נוספים

במסגרת זו, מתקיימים כ- 8 מפגשים חודשיים, פעמיים בשבוע למשך שעה וחצי  כל מפגש (כ- 12 שעות חודשיות). במידת האפשר, יתקיימו כל השיעורים בחודש, אך כתוצאה מאילוצי לוחות זמנים, תגבורים של קבוצות אחרות שיש להם מבחן, וכו', ייתכן ויבוטל שיעור אחד בחודש או יוזז לתאריך אחר. ההתחייבות היא לקיים 7 מפגשים בחודש לכל הפחות (לא כולל שיעורים שיבוטלו בגלל חופשים).
חשוב לציין: החוג השנתי לא מחליף בשום צורה את הנלמד בכתה. במסגרת החוג השיטות והכלים שיילמדו חופפים עד כמה שניתן את שיטות ההוראה של המורים בכתות.

בכדי לאפשר קיום פעילויות בתנועות הנוער, בימי שלישי לא יתקיימו חוגים. במידה ומתארגנת קבוצה של לפחות 10 תלמידים מאחת השכבות/רמות לימוד שיום זה מתאים לה, ניתן יהיה לקיים פעילות ביום זה כמפגש חד שבועי.

 

חוג שנתי מקנה מסגרת לימוד קבועה בעלת מספר ייתרונות:

וידוא שכל התלמידים מבינים ובקיאים בחומר הנלמד בכתה – ברגע שלתלמיד מתחילים להיווצר פערים, מאוד קשה להשלים אותם בהמשך.

מעקב שיעורי בית – תלמידים מגיעים עם שיעורי הבית לחוג וחלק מהזמן בחוג מוקדש לפתרון תרגילים עצמי ובקבוצה

העשרה – מספר שיעורים מוקדש להעשרה מתמטית ולחיבור המתמטיקה לחיי היום-יום

לא פחות חשוב – חסכון במחיר – לרשומים לחוג השנתי יש עדיפות ברישום לתגבורים, והנחות משמעותיות בתגבורים ובשיעורים פרטניים

 

למי מתאים חוג שנתי:

השיעורים נעשים בקבוצות של כ- 15 תלמידים. לעבודה הקבוצתית ייתרונות רבים כגון: עזרה הדדית, לימוד משותף, יצירת קבוצות לימוד הממשיכות גם אחרי החוג, ועוד. במסגרת גודל זו, ניתן עדיין להגיע לכל תלמיד ותלמיד ולוודא הצלחה . יחד עם זאת, המסגרת אינה שיעור פרטי או פרטני ולכן כאשר יש צורך בהשלמת חומר רב, או תלמידים המעדיפים למידה אישית, יש לשקול את התועלת מההשתתפות בחוג.

השיעורים מוכוונים לתוכנית הלימודים בתיכון מיתרים. תלמידים מבתי ספר אחרים (מבואות, עומר, אשל הנשיא, וכו') יכולים להשתתף אף הם אך לעיתים בתי ספר שונים מלמדים את הנושאים בסדר שונה דבר שעלול להקשות על התלמידים. הנסיון מראה שלחלק מהתלמידים זה מאוד עוזר ולחלק לא.

 

תנאי התקשרות

תגובות

  1. מור ברקוביץ 03/08/2018 at 6:38 am

    בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שם *
אימייל *
אתר